donderdag 6 september 2018

liedje: goeiemorgen

 Om de dag met een lach te beginnen hebben we het volgende liedje geleerd:



Goeiemorgen uit RADIO WINOKIO

met muziek: druk op de link:  goeiemorgenlied

 
Strofe 1
Goeiemorgen, goeiemorgen allemaal!
De wekker wekt, ik sta op.
Ik sta op met veel kabaal.

Strofe 2
Goeiemorgen, goeiemorgen allemaal!
Zo blij en goedgezind
VANDAAG ga ik door het lint!

Bridge (x4)
Schudden met die billen
Zwaaien met je handen
Stampen met de voeten
Doe maar mee!

Strofe 2
Goeiemorgen, goeiemorgen allemaal!
Zo blij en goedgezind
VANDAAG ga ik door het lint!

Refrein
Elke dag elke dag, elke dag
Sta ik op met een lach.
Elke dag elke dag, elke dag
Sta ik op met een lach.

Bridge (4x)
Schudden met die billen
Zwaaien met je handen
Stampen met de voeten
Doe maar mee!

Geen opmerkingen: